انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: ویژگی سقف شیبدار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که می دانید برای انتخاب سقف شیبدار کینگستون لازم است تا موارد متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

در مطالب قبل شما را با نکات مهم در نگهداری از سقف شیبدار شینگل آشنا کردم در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد انواع مختلف سقف اطلاعات بیشتری به دست آورید.

یکی از اشتباهات رایجی که افراد دارند این است که قبل از اینکه سقف را چک و بازرسی کنند منتظر چه کرده و نشانه هایی از آسیب در سقف می مانند.
متاسفانه هزینه هایی که بابت تعمیرات باید بپردازید بسیار زیاد است.

بعد از پاییز و بهار لازم است تا هر ساله مراقبت های لازم را انجام دهید. بسته به نوع سقف که سقف شیبدار باشد و یا صاف می توانید تشخیص دهید که چه نوع مراقبت هایی را لازم است انجام دهید.

نوع سقف

همانطور که می دانید سقف ها انواع مختلفی دارند و بسته به شرایط آب و هوایی میزان بارش برف و باران و همچنین سایر عوامل نوع سقف انتخاب می شود.

سقف شیبدار شیروانی دار و دو شیب Gable Roof

این نوع سقف ها شکلی مثلثی دارند، ساخت آن ها خیلی گران نیست و همچنین برای مناطقی که بارش برف و باران در آنجا زیاد است می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

البته استفاده از این نوع سقف ها در مناطقی که باد ها و طوفان های شدید می وزد خیلی مناسب نیست چرا که سقف های شیروانی دار در برابر باد خیلی مقاوم نیستند.
سقف های شیبدار 4 ضلعی Hip Roof

این نوع سقف ها نیز شیبدار هستند و از چهار طرف شیب دارند. و در بالای چهای طرف به یک ضلع منتهی می شوند. ضلع بالایی سقف را در برابر وزش باد های شدید مقاوم تر و ایمن تر می کند. از طرفی گاهی ممکن است شاهد چکه کردن آب در این نوع سقف ها باشیم.

برای ساخت یهترین انواع سقف شیبدار می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.