انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: سقف شیبدار کینگستون و ۲ نکته در انتخاب رنگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سقف شیبدار کینگستون به عنوان برترین سقف هایی است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطالب قبل شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات سقف های شیبدار آشنا کردیم.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد سقف شیبدار شینگل در اختیارتان قرار دهیم.
تاثیر رنگ بر سقف شیبدار کینگستون

قبلا گفتیم که هنگام انتخاب رنگ سقف چه عواملی را باید مورد توجه قرار دهید. یکی از مهم ترین عواملی که باید مورد بررسی قرار گیرد رنگ سقف همسایه ها می باشد. شما باید به عنوان یک همسایه رنگ متناسب با رنگ سقف سایر همسایه ها این انتخاب را انجام دهید همچنین لازم است تا به استایل خانه نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین رنگ سقف شیبدار کینگستون را انتخاب کنید. علاوه بر این ها به نکات زیر توجه کنید:

از پیمانکارتان بپرسید.

معمولا معمار و پیمانکار ساخت خانه و ویلای شما تجربه بیشتری در این زمینه دارد. آن ها تا به حال بیش از 100 خانه را پیمانکاری کردند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. افرادی که در این زمینه سر رشته داشته باشند می توانند بهترین توصیه ها را به شما بکنند و مشاوره در جهت انتخاب رنگ را برای شما فراهم کنند.

توجه به دیواره ها

یکی دیگر از مهم ترین عوامل و فاکتور هایی که در انتخاب رنگ بسیار موثر است و لازم است تا مورد بررسی قرار گیرد رنگ اطراف و دیواره ها می باشدو رنگ سقف باید متناسب با رنگ دیواره انتخاب شود و با رنگ دیواره جور در بیاید.

در انتخاب رنگ سقف گزینه های بسیار زیادی را در اختیار دارید که می توانید با کمی تامل به راحتی رنگ سقف را انتخاب کنید و بتوانید بهترین تصمیم گیری را در این مورد انجام دهید.

برای تهیه بهترین انواع سقف شیبدار کینگستون نیز می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.