انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: ویژگی های یک وب سایت خوب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

  1. اولین و مهمترین ویژگی یک وب سایت سرعت لود آن می باشد این فاکتور هم برای کاربران و هم موتور جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است.
پرواضح است که سرعت لود(Load Time) هرچقدر پایین تر باشد وب سایت سریع تر بارگذاری می شود،سرعت یک وب سایت ارتباط مستقیم با حجم وب سایت دارد.
عواملی که تاثیر بر حجم وب سایت دارند عبارتند از:
الف)فشرده سازی فایل های css  و js
ب) فعالسازی گزینه gzip بر روی هاست
ج) فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر موجود در سایت
د)استفاده از CDN  جهت دانلود فایل ها(در بعضی از سایت ها پیشنهاد می شود)
۲- دومین ویژگی یک وب سایت خوب ریسپانسیو بودن (واکنشگرا) بودن آن می باشد،چند سالی می باشد که گوگل به نسخه موبایل سایت اهمیت زیادی می دهد و آن را جزء فاکتورهای مهم خود می داند که تاثیر بالایی بر روی رتبه سایت شما در نتایج گوگل خواهد داشت(در رابطه با اهمیت ریسپانسیو بودن قبلا در وب سایت مقالاتی نوشته ایم)
سومین ویژگی یک وب سایت خوب ، گرافیک آن می باشد ، در واقع اگر یک وب سایت سرعت لود پایین داشته باشد و ریسپانسیو هم باشد ولی در نهایت گرافیک دلنشین و متناسب با محتوای کسب و کار شما را نداشته باشد کاربر بعد از ورود سریعا خارج می شود(مقالات نرخ پرش را پیشنهاد می کنم از دست ندهید) در نتیجه باید گرافیک سایت متناسب با کسب و کار شما باشد.
چهارمین ویژگی یک وب سایت خوب ، محتوا می باشد. محتوای خوب محتوای است که مثلا اگر کاربر از طریق موتور جستجو وارد صفحه ایاز سایت شما شد باید نیازهای او را به خوبی رفع کند.
 
در نهایت اعلام می کنم در صورتی که تمایل به طراحی وب سایت با رعایت نکات و استانداردهای گوگل می توانید طراحی آن را به اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور واگذار نمایید، آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامی هستیم.