انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: بازاریابی مدرن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اگر یک برند تازه تاسیس ویا یک برند و شرکت قدیمی هستید ولی چند مدتی هست که نام برند شما رشد نداشته است حتما به این چند راهکار که ارائه می کنیم توجه نمایید.
همان طور که همه ما بارها شنیده ایم از طریق نت می توانیم کسب و کار خود را رشد دهیم (اما شخصا دیده ام بسیاری از مدیران شرکت ها هنوز به این باور نرسیده اند! )
اگر کسب و کار شما یک تولیدی و یا خدماتی هستش به راحتی می توانید از طریق نت بازارهای جدیدی را از داخل و خارج از کشور برای خود ایجاد کنید بدون داشتن بازاریاب حضوری.
در موارد بسیاری مشاهده کرده ام که بعضی از شرکت ها کاتالوگ و بروشورهای بسیار زیادی از محصولات خود چاپ می کنند تا به بازاریاب های خود برای ارائه توضیحات به مشتریان هدف خود بدهند اما قافل از اینکه از این قبیل کارها در دنیای فعلی با این حجم از رشد تکنولوژی دیگر جوابگو نیست.
مشکلات شرکت های که هنوز از بازاریابی سنتی استفاده می کنند
در مرحله اول باید کاتالوگ و بروشورهای محصولات خود را آماده کنند پس از آن باید بازاریاب های خبره جذب کنند که خود این موضوع یکسری ماجرای مفصل دارد.پس از آن مناطق مورد نظر را برای مراجعه بازاریاب باید مشخص نمایید تا کار خود را آغاز کنند پس از آن باید حواستان را جمع بازاریاب ها بکنید که مبادا مشتریان شما را نسوزانند(ممکنه بازاریاب بعضی مشتریان شما را از دست بدهد) و بسیاری از ماجرا های دیگر که از بیان آن خوداری می کنم.
اما راهی که ما برای گسترش برند و کسب و کار شما داریم این هستش که در اولین گام برای حضور در دنیای نت لازمه آن یک وب سایت متناسب با نیازمندیهای شما می باشد.
ساده و واضح بگویم راه گسترش و معرفی برند شما داشتن یک وب سایت می باشد و در مرحله بعد سئو سایت می باشد.(seo)
سلام مبحث بازاریابی بسیار مهم است اگه دنبال یه بازاریابی پیامکی هستید پیشنهاد می کنم از سامانه پیامک آموت استفاده کنید. یکی از بهترین ها در این بخش هست. دوستان این سامانه رو بهم معرفی کردم منم ازش استفاده کردم خیلی خوب بود.