انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: پارتیشن اداری چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پارتیشن اداری چیست؟
پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد. قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.
ورک وود عرضه کننده بهترین نوع پارتیشن اداری در ایران و تهران
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ورک وود مراجعه بفرمایید.
پارتیشن اداری دو جداره چیست؟
پارتیشن دو جداره برای جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری استفاده میشود ..به منظور ایستایی زیبایی و عایق صوتی و آکوستیک بودن این نوع پارتیشن از مدول های متفاوت استفاده میگردد .ام دی اف مورد استفاده در این نوع پارتیشن 16 میلی و تمام لبه ها با نوار پی وی سی عایق شده است . ضخامت پارتیشن دو جداره 13 سانتیمتر و ارتفاع آن به صورت کوتاه نیمه بلند و بلند همچنین تا زیر سقف قابل پیاده سازی میباشد.
اجرای پارتیشن ام دی اف
ام دی اف ها دارای روکش های متنوعی هستند که مهم ترین آن PVC , HPL و VINILIUM می باشد.
همچنین یکی از روکش های معروف ام دی اف، فرمیکا می باشد. یکی دیگر از روکش های معروف، ملامینه است که در آن کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین در شرایطی با حرارت بالا و فشار بالا بر روی تخته ام دی اف چسبانده می شود.
اجرا و نصب پارتیشن اداری ام دی اف دارای مراحل متعددی است. در ابتدا باید محل مورد نظر که قرار است پارتیشن  mdf در آن محل نصب شود اندازه گیری و با توجه به کاربرد و فضای مورد نظر پارتیشن mdf  طراحی و مورد تایید کارفرما قرار گیرد.