انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر+ لینک دانلود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر+ لینک دانلودتاریخ بشر همیشه مملو از داستان های جذاب و با اهمیت از مسابقات کریکت، جنگ، عاشقانه های شاهزادگان و حقوق سیاسی گرفته تا داستان های حیرت انگیز جنگ جهانی دوم بوده که کارگردانان بسیاری از سراسر دنیا تا به امروز فیلم هایشان را از آن ها اقتباس کرده اند. در حال حاضر اکثر فیلم های تاریخی در بزرگ ترین رسانه پخش آنلاین یعنی نتفلیکس در دسترس هستند. ما لیستی از 14 فیلم برتر تاریخی را گردآوری کرده ایم که توصیه می کنیم حتما آن ها را تماشا کنید.6 نکته درباره این فیلم های تاریخی
  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم فیلم را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود
بهترین فیلم تاریخی