فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي - نسخه قابل چاپ +- انجمن تخصصی ایران سرور (https://forums.irserv.ir) +-- انجمن: بخش آموزشی (https://forums.irserv.ir/Forum-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C--1) +--- انجمن: بخش سرورها ( سخت افزار ها ، نرم افزارها ) (https://forums.irserv.ir/Forum-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%B3%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7-%D8%8C-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7--53) +---- انجمن: متفرقه ( آموزشی ) (https://forums.irserv.ir/Forum-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C--57) +---- موضوع: فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي (/Thread-%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%84-3-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%83%D9%85%D9%BE%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D9%8A-%D9%BE%D9%8A%D8%A7%D9%85%D9%83%D9%8A--1713) |
فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي - site111 - Saturday 29 October 2016
=RTL[size=14px]اطمينان حاصل نماييد كه پيشنهادهاي پيامكي شما هميشه ويژه و منحصر به فرد باشند. پيشنهادي بسيار معمولي كه بارها از آن استفاده شده است را ارائه ندهيد. همچنين هرگز يك پيشنهاد را دوباره ارسال نكنيد. براي نمونه در صورتي كه شما كوپن تخفيفي 10% براي كاربران وب سايت خود ارائه داده ايد، به اعضاي ليست پيامكي خود نيز دقيقا همين پينهاد را ارائه ندهيد.[/size] پنل اس ام اس
=RTL[size=14px]پيشنهادهاي ويژه شما كه به منظور بازاريابي بكار مي روند نبايد داراي مدت زمان استفاده طولاني باشند. مشتريان شما در ليست پيامكي عضو مي شوند تا از پيشنهادهاي بسيار ويژه و با ارزش بهره ببرند. اين افراد تمايل دارند تا با آنها مانندVIP برخورد شود. وظيفه شما اين است كه اين حس را به آنها القا نماييد. در اين رابطه ما توصيه مي كنيم كه زماني محدود براي پيشنهادهاي خود تعيين كنيد. اين موضوع موجب مي شود تا مخاطب در صورت مشاهده پيشنهادهاي اس ام اسي بسيار ويژه تمايل پيدا كند تا در اسرع وقت از آن استفاده نمايد.[/size]
=RTL[size=14px]هنگامي كه پيشنهادهاي ويژه را ارسال مي كنيد به خاطر داشته باشيد كه نحوه استفاده از آن را نيز به صورت واضح ذكر نماييد. براي مثال حتماً ذكر كنيد كه به هنگام مراجعه به ما اين پيامك را به متصدي نشان دهيد. همچنين فراموش نكنيد كه براي ليست و سامانه پيامكي خود تبليغ نماييد. در صورتي كه افراد در رابطه با پيشنهادهاي ويژه پيامكي شما اطلاعي نداشته باشند، شما چگونه انتظار داريد كه در آن عضو شوند؟ بهترين كانال براي تبليغات را پيدا كنيد و سامانه اس ام اس خود را در آن ترويج دهيد.[/size]خرید پنل اس ام اس=RTL |