سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸ ب.ظ
استراتژی های اجباری شبکه های اجتماعی (قسمت دوم )امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص قسمت دوم مقاله اهمیت شبکه های اجتماعی و استراتژی های مهم و سرنوشت ساز در سال 2018 صحبت می کنیم. قدم پنجم - یک برنامه زمانی مشخص و قطعی . استراتژی هایی در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت موفق هستند که دقیق و مداوم باشند . پس از اینکه قدم های بالا را انجام دادید با توجه به ساعات آنلاین بودن فالوور ها محتوا گذاری کنید . برای مثال اگر هدف شما بانوان خانه دار است ، صبح زود اقدام به پست گذاری نکنید !پس از اینکه زمان پست گذای مشخص شد ، حتما با نظم عمل کنید ، به هیچ عنوان از پست گذاری غافل نشوید . چون عقبگرد سنگینی برای شما خواهد داشت.تصمیم بگیرید که چه قشری از اجتماع را هدف قرار می دهید.یک موضوع و پلتفرم برای محتوای خود انتخاب کنید.تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی در شبکه های اجتماعی و طراحی سایت حرفه ای خود نشر می دهید . (عکس ، اینفوگرافیک ، ویدئو و ... )تخمین بزنید که کاربران شما بیشتر چه زمانی آنلاین هستند.طبق تحقیقات ما ، امار پیک آنلاین شبکه های موجود در کشور ما بدین صورت است.
- لینکدین : 3شنبه تا 5 شنبه دور و بر ساعت 17
- اینستاگرام : دوشنبه تا جمعه ساعت 14 تا 17
- کاربران فعال : چند نفر شما را فالو می کنند. تعداد کامنت ها ، لایک ها ، شر شدن ها و ... را بررسی کنید.
- کمیت کلی : به طور کلی چند فالور دارید ، به صورت ماهیانه تعداد آنها را بررسی کنید.
- بررسی بهرمندی : چه مقدار مشتری از طریق شبکه های اجتماعی جذب کرده اید ؟ بازدید کنندگان طراحی سایت شما بهتر شده است ؟ فروش شما به طور کلی چه قدر بهبود یافته ؟ و این قبیل سوالات.