Sunday 24 December 2017 ساعت 14:09 PM
1. به موضوع اصلی سایت مربوط باشند.
انتخاب کلمات کلیدی بی ربط به سایت به منظور جذب بازدید از آن کلمهها کاری بس اشتباه و غیرحرفهای است. نمونه اینگونه سایت ها زیاد هستند که هنوز به جایی نرسیدهاند و در صفحات بی پایان گوگل دست و پا میزنند.
2. مطمئن باشید که کاربران آن کلمات را جست و جو میکنند.
به خود سخت نگیرید. سایت شما تافته جدا بافته نیست. کلمات سخت و نا آشنا را انتخاب نکنید. بدنبال عباراتی باشید که طرفدار زیادی دارند و کاربران زیادی بدنبال آنها هستند. استفاده از کلماتی که خیلی کم جستجو میشوند سایت شما را به خوابی فرو میبرد که تا زمانیکه کسی سراغ آن کلمه نرود بیدار نخواهد شد.
3. رقابت در کلمه کلیدی موردنظرتان زیاد نباشد.
هر چه رقابت در کلمات بیشتر باشد رسیدن به نتیجه دلخواه سختتر است و زحمت بیشتری میطلبد. انتظار نداشته باشید رقابت با سایتهایی که عمر بیشتری در این زمینه دارند و تعدادشان خیلی زیاد است آسان باشد.
نکته کلیدی: متن یا کلمهای که برای کاربران مهم باشد برای موتورهای جستجو نیز مهم است. موتور جستجو سعی بر ارائه باکیفیت ترین مطالب به کاربر را دارد. پس قرار نیست به هر قیمتی کلمات کلیدی خود را وارد متن کنید. محتوای خود را برای کاربر بهینه کنید.
انتخاب کلمات کلیدی بی ربط به سایت به منظور جذب بازدید از آن کلمهها کاری بس اشتباه و غیرحرفهای است. نمونه اینگونه سایت ها زیاد هستند که هنوز به جایی نرسیدهاند و در صفحات بی پایان گوگل دست و پا میزنند.
2. مطمئن باشید که کاربران آن کلمات را جست و جو میکنند.
به خود سخت نگیرید. سایت شما تافته جدا بافته نیست. کلمات سخت و نا آشنا را انتخاب نکنید. بدنبال عباراتی باشید که طرفدار زیادی دارند و کاربران زیادی بدنبال آنها هستند. استفاده از کلماتی که خیلی کم جستجو میشوند سایت شما را به خوابی فرو میبرد که تا زمانیکه کسی سراغ آن کلمه نرود بیدار نخواهد شد.
3. رقابت در کلمه کلیدی موردنظرتان زیاد نباشد.
هر چه رقابت در کلمات بیشتر باشد رسیدن به نتیجه دلخواه سختتر است و زحمت بیشتری میطلبد. انتظار نداشته باشید رقابت با سایتهایی که عمر بیشتری در این زمینه دارند و تعدادشان خیلی زیاد است آسان باشد.
نکته کلیدی: متن یا کلمهای که برای کاربران مهم باشد برای موتورهای جستجو نیز مهم است. موتور جستجو سعی بر ارائه باکیفیت ترین مطالب به کاربر را دارد. پس قرار نیست به هر قیمتی کلمات کلیدی خود را وارد متن کنید. محتوای خود را برای کاربر بهینه کنید.