lambs
lambs
lambs
lambs
صفحه اصلی
جستجو
لیست اعضا
تماس با ما
راهنما
تبلیغات
عضویت
ورود
نامکاربری:
رمزعبور:
فراموشی رمزعبور
مرا بهخاطر بسپار.
تنظیمات قالب
رنگ های قالب
تصاویر پس زمینه ( لیست1)
تصاویر پس زمینه ( لیست2)
پس زمینه سفارشی
ادرس بالا یک تصویر است
انجمن تخصصی ایران سرور
کلمات کلیدی
رضایت
irserv.ir
انجمن تخصصی ایران سرور
سرور آموزش ایران
آموزش های متنوع
ایران سرور
انجمن تخصصی
نسخه موبایل
کلمات کلیدی
نویسنده:
ehsannasr
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 1028
چگونه می توان با اضافه کردن گفتگوی زنده در وب سایت رضایت مشتری را بهبود داد.
مهم ترین اصل برای شما در خدمت رسانی به مشتری چیست؟ برای ۴۴% از مشتریان آنلاین، یک سوال و جواب زنده در حالی که آنها در بین یک خرید آنلاین بوده اند، اتفاق افتاده است. تحقیقات نشان داده است مشتریان حاضرند اگر شرکت خدمات بیشتری به مشتری ارائه کند، هزینه ی بیشتری برای محصولات پرداخت کنند. پس چرا یک گفتگوی زنده در وب سایت خود برای بهبود رضایت مشتری فراهم نمی کنید؟
به این وسیله مشتریان میتوانند دریافت کمک کنند، در لحظه ای که به آن نیاز دارند.
تصور کنید یک مشتری برای اولین بار از وب سایت شما بازدید
نویسنده:
بانک مقالات ایران سرور
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 392
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفادا
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف
این پایان نامه در قالب فایل Word و قابل ویرایش می باشد، تعداد صفحات آن 249 صفحه و یک پایان نامه آماده و کامل است
بخشی از متن:
[table][tr][td]
مقدمه
امروزه با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، سازمانها به این واقعیت پی برده اند که بشر مانند گذشته بایک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را داشته و برای به دست آو
نویسنده:
BiGhaRaR
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 472
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک
[عکس:
https://forums.irserv.ir/uploads/userpic...090326.jpg
]
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (973 K)
[align=center