lambs
lambs
lambs
lambs
صفحه اصلی
جستجو
لیست اعضا
تماس با ما
راهنما
تبلیغات
عضویت
ورود
نامکاربری:
رمزعبور:
فراموشی رمزعبور
مرا بهخاطر بسپار.
تنظیمات قالب
رنگ های قالب
تصاویر پس زمینه ( لیست1)
تصاویر پس زمینه ( لیست2)
پس زمینه سفارشی
ادرس بالا یک تصویر است
انجمن تخصصی ایران سرور
کلمات کلیدی
مشتریان
irserv.ir
انجمن تخصصی ایران سرور
سرور آموزش ایران
آموزش های متنوع
ایران سرور
انجمن تخصصی
نسخه موبایل
کلمات کلیدی
نویسنده:
start11
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 586
کسب درآمد (۴) – مشتریان شما کدام کسب و کارها هستند؟
یک فرد باهوش قبل از ورود به هر تجارتی تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا هر چه میتواند در رابطه با
موسسه حسابداری
آن تجارت اطلاعات کسب کند. از جمله اطمینان حاصل میکند که تقاضا برای محصول یا کالایی که قصد ارائه آن را دارد، بالا باشد. در مطالب قبلی از مجموعۀ کسب درآمد به بررسی کامل تجارت پیامکی[url=http://persianhesab.com/amoozesh/learning-accounting/]
آموزش حسابداری
[
نویسنده:
start11
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 236
کسب درآمد (۴) – مشتریان شما کدام کسب و کارها هستند؟
یک فرد باهوش قبل از ورود به هر تجارتی تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا هر چه میتواند در رابطه با
موسسه حسابداری
آن تجارت اطلاعات کسب کند. از جمله اطمینان حاصل میکند که تقاضا برای محصول یا کالایی که قصد ارائه آن را دارد، بالا باشد. در مطالب قبلی از مجموعۀ کسب درآمد به بررسی کامل تجارت پیامکی[url=http://persianhesab.com/amoozesh/learning-accounting/]
آموزش حسابداری
[
نویسنده:
eh3an2010
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 782
نکات مهم برای داشتن باشگاه مشتریان طراحی سایت
نکات مهم برای داشتن باشگاه مشتریان طراحی سایت
مقاله ای که امروز در اسپیناس به آن می پردازیم و هدف ما تحلیل و بررسی آن است. نکات مهم در مورد
طراحی سایت
است.
داشتن یک باشگاه مشتریان در
طراحی سایت
در بعضی کسب و کارها الزامی است.
در عام باشگاه مشتریان مجموعه است. دارای افراد منسجم می باشد. در واقع گرداوری مشتریان به صورت یک مجموعه بزرگ است.
این باشگاه مشتریان را نباید با باشگاه ورزشی اشتباه بگیریم.
فقط
نویسنده:
moshaver
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 223
روش های افزایش وفاداری مشتریان در دنیای دیجیتال مارکتینگ را بشناسید.
روش های افزایش وفاداری مشتریان امروزه با به وجود آمدن روش های بازاریابی مختلف، بسیاری از صاحبان کسب و کارها سعی در استفاده از این روش ها به منظور بالا بردن سطح تبلیغات خود میان افراد مختلف جامعه دارند. روش های بازاریابی مختلف که به دو دسته بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و سنتی تقسیم بندی می گردند، هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی می باشند که صاحبان کسب و کارها به منظور استفاده از مزایای همه این روش ها و رفع معایب آن ها، سعی در استفاده تلفیقی این روش ها دارند. در همه این روش ها سعی می گرد
نویسنده:
BiGhaRaR
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 477
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک
[عکس:
https://forums.irserv.ir/uploads/userpic...090326.jpg
]
آسیب شناسی جذب منابع با استفاده از دیدگاه تامین رضایت مشتریان: مطالعه موردی شعب بانک انصار
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (973 K)
[align=center
نویسنده:
arg89
- پاسخها:
0
- بازدیدها: 255
نرم افزار CRM - مدیریت ارتباط با مشتریان
[عکس:
https://parmisoft.com/wp-content/uploads...-a-crm.jpg
]مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM دو چیز متفاوتند. مدیریت ارتباط با مشتری کاری است که شما انجام میدهید: چگونه با مشتریان خود کار میکنید، به آنها خدمترسانی میکنید، و آنها را پشتیبانی میکنید. در حقیقت، یک استراتژی برای ایجاد ارتباط با خریداران فعلی و بالقوهی شما و درک نیازهای آنها است تا بتوانید به آنها کمک کنید که با استفاده از محصول شما موفق شوند.به نظر وقتگیر است؟ اینطور به آن نگاه کنید: تجربهی م