انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: (خبر فوری ) خرید سربازی ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان (خبر فوری )
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7
salam namzade man in meghdar pool nadare va nemitone 1 sal tahiye kone mikhad daftarche post kone age ma ezdevaj konim  mitone to shahre khodemon khedmat kone ?
ازدواج کنید احتمالا همون شهر خودتون یا نزدیکترین پادگان میفته خدمتش
در مورد خرید یا همین جریمه گفتن ثبت نام فقط تو همین ماهه و توسط پلیس +۱۰ انجام میشه
مبلغ هم هنوز قطعی و مشخص نیست ولی بالا باشه مثلا 10 یا بیشتر عمرا استقبال بشه
سردار کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به میزان جریمه مشمولان غایب اظهار کرد: کلیه مشمولان غایب که هشت سال یا بیشتر غیبت دارند می‌بایست جهت ثبت درخواست خود از تاریخ ۱۵بهمن به مدت یک ماه به دفاتر پلیس+۱۰مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.وی در خصوص میزان جریمه مشمولان غایب افزود: مبلغ جریمه فعلا مشخص نیست و پیشنهاد ما داده شده و پس از بررسی در هیئت دولت از طریق سایت پلیس اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.سردار کریمی گفت: پس از رسیدگی به پرونده مشمولان نتیجه آن از طریق پیامک ابلاغ می‌شود؛ لذا از مشمولان غایب خواهشمندیم مدارک مورد نیاز را برابر اعلام قبلی آماده و پس از مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند تا در فرآیند رسیدگی مشکلی پیش نیاید.جانشین سازمان وظیفه عمومی کشور در پایان بیان کرد: مبالغ جریمه که برای مشمولان غایب در نظر گرفته شده است از سال ۹۴ می بایست واریز شود و با توجه به ضرورت آن در لایحه بودجه ۹۴باید به تصویب مجلس برسد و آیین نامه‌ای برای میزان جریمه مشخص شود که این اتفاق در سال ۹۴ خواهد افتاد.
کمیسیون تلفیق مجلس ایران، در مصوبه‌ای میزان جرایم معافیت از خدمت سربازی مشمولان ۸ سال غایب و بیشتر را تعیین کرده استمحمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس ایران گفته است جرایمی را به تصویب رساندیم تا بر اساس آن فردی که بیش از ۸ سال غیبت از سربازی داشته بتواند با پرداخت این جرایم معافیت بگیرد.به گفته آقای مفتح، این جرایم برای غایبان زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان،‌ دیپلم ۱۵ میلیون، فوق دیپلم ۲۰ میلیون، لیسانس ۲۵ میلیون، فوق لیسانس‌۳۰ میلیون، دکترای غیرپزشکی ۳۵ میلیون، دکترای پزشکی ۴۰ میلیون و پزشکان متخصص و بالاتر ۵۰ میلیون است.براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، به ازای هر سال غیبت بیشتر از ۸ سال، ۱۰ درصد به مبلغ جریمه اضافه می‌شود؛ مشمولان متأهل هم ۵ درصد تخفیف می‌گیرند و از جرایم مشمولان دارای فرزند هم به ازای هر فرزند ۵ درصد کم می‌شود.دارندگان این نوع کارت‌های معافیت از نمایندگی مجلس، عضویت در شوراها و انتصاب در سمت‌های مدیریتی اعم از سیاسی و اداری محروم خواهند بود و به گفته آقای مفتح نمی‌توانند همچون فردی که خدمت سربازی انجام داده از تمامی مزایا برخوردار باشند.در صورت تصویب نهایی این مصوبه در صحن علنی مجلس، افراد مشمول با پرداخت این جریمه از خدمت سربازی معاف خواهند شد. بر اساس گزارش‌های رسمی، ایران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشمول غایب دارد.از بیش از ۱۰ سال پیش که فروش خدمت سربازی متوقف شد، این اولین باری است که دولت ایران در لایحه بودجه پیشنهادی خود، به نحوی در صدد است تا امکاناتی را برای خرید خدمت در اختیار غایبان از خدمت سربازی قرار دهد.قرار است این مصوبه اواخر ماه جاری خورشیدی در صحن علنی مجلس بررسی شود.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت نام ۲۸۰ هزار نفر برای خرید جریمه مشمولان غایب خبر داد و گفت: تهرانی ها بیشترین آمار متقاضیان ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

[عکس: do.php?img=384]

سردار ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت نام در حال حاضر پایان یافته و در صورتی که تمدید یابد، آن را اطلاع رسانی می کنیم.

وی ادامه داد:تاکنون 280 هزار نفر برای خرید جریمه مشمولان غایب به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کرده اند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود:تهران بیشترین متقاضیان ثبت نام و خراسان جنوبی کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی از ابتدای سال از درجه اعتبار ساقط شد، بیان داشت: تعویض این کارت ها در سال جاری ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 8 میلیون و 300 کارت معافیت و پایان خدمت تعویض شد.
 
سردار کریمی جانشین رئیس وظیفه عمومی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام خرید جریمه مشمولان غایب با بیش از ۸ سال غیبت در تاریخ ۲۹ اسفند سال ۹۳ به اتمام رسید و بیش از ۲۸۰ هزار نفر جهت ثبت نام اقدام کردند که این تعداد در واقع توسط وظیفه عمومی و ستاد کل نیز پیش بینی شده بود و انتظار ما ثبت نام یک میلیون نفر نبود.
وی با افزود: تعداد مشمولین غایبی که تا کنون ثبت نام نکرده‌اند، اعلام می‌شود و ممکن است به زودی ثبت نام جهت خرید جریمه انجام گیرد.
سردار کریمی از آغاز راستی آزمایی مدارک مشمولان ثبت نام شده جهت خرید جریمه از امروز، خبر داد و گفت: بخشنامه و نحوه کار به سازمان‌های مربوطه اعلام شده و پس از تکمیل اقدامات، پیامکی برای ثبت نام شدگان ارسال می‌شود که محل مراجعه و میزان جریمه برای آن‌ها در این پیامک تعیین شده است.
جانشین رئیس وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه ممکن است طی امروز یا فردا نیز این پیامک برای ثبت نام شدگان ارسال شود، بیان داشت: ۲۵ درصد ثبت نام شده‌ها برای خرید جریمه غیبت تحصیل کرده و دارای مدرک دیپلم به بالا هستند.
*تشدید محرومیت و محدودیت‌های مشمولان غایب
سردار کریمی با بیان اینکه وقتی راهکارهای قانونی برای تعیین تکلیف خدمت سربازی مشخص شود و مشمولان در این رابطه اقدام نکنند، محرومیت‌ها و محدودیت‌های آغاز می‌شود، گفت: بر اساس زیر ساخت‌های لازم که در سال گذشته ایجاد شد، تشدید محرومیت و محدودیت‌های اجتماعی برای این افراد لحاظ خواهد شد و ما ماده ۱۰ قانون را در این رابطه اعمال می‌کنیم.
جانشین رئیس وظیفه عمومی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام شده‌های خرید جریمه غیبت به هیچ عنوان مراجعه‌ای به سازمان وظیفه عمومی نداشته و منتظر دریافت پیامک باشند، چرا که شیوه و نحوه پرداخت از این طریق به آن‌ها اعلام می‌شود.
 
[عکس: 1428995340_TeDHc8iTQSkawOC.jpg]
مشمولانی که برای پرداخت جریمه ریالی ثبت‌نام کرده بودند، باید توجه داشته باشند که اطلاع‌رسانی در این خصوص طی یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، از نیمه بهمن ماه سال گذشته که پروسه آغاز ثبت نام مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن برای پرداخت جریمه ریالی به جای انجام خدمت سربازی آغاز شد، بیش از ۲۷۰ هزار متقاضی تا پایان مهلت مقرر یعنی پایان اسفندماه ۹۳ ثبت نام کردند.
پس از آن نیز مهلت جدیدی برای ثبت نام اعلام نشد و فرآیند احراز صلاحیت و بررسی واجدین شرایط در دستور کار قرار گرفت که تا کنون نیز این روند از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا و با همکاری وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و … ادامه دارد و آنطور که سردار ابراهیم کریمی، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا به ایسنا گفته بود؛ پس از پایان بررسی‌ها مراحل مختلف ادامه روند رسیدگی و دریافت کارت از طریق پیامک به واجدین شرایط و متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.
با گذشت ۲۰ روز از آغاز سال جدید، برخی از مخاطبان ایسنا در تماس با این خبرگزاری درباره نحوه رسیدگی به درخواست‌شان و جزئیات بیشتر از آن، سوالاتی را مطرح کرده بودند؛ این دسته از افراد باید توجه داشته باشند که طی هفته آینده جزئیات این امر از سوی مسوولان مربوطه سربازی اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین لازم است که این دسته از افراد از مراجعه حضوری به سازمان وظیفه عمومی ناجا، رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها و دفاتر پلیس+۱۰ خودداری کرده و در نظر داشته باشند که هرنوع تغییر و نتیجه بررسی‌ها از طریق پیامک به مخاطبان اطلاع داده خواهد شد.
موضوع دیگر نیز سودجویی احتمالی برخی از افراد فرصت طلب است که ممکن است با طرح ادعاهایی اقدام به اخاذی از شهروندان و متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی کنند، موضوعی که پلیس نیز اعلام کرده که با چنین افرادی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز توجه داشته باشند که به چنین وعده‌های پوچ و بی‌اساس توجه نکنند و بدانند که چنین اداعایی کذب بوده و صلاحیت ثبت نام کنندگان تنها از طریق بانک اطلاعاتی مشمولان و اطلاعات دیگر نهادها و دستگاه‌های مربوطه احراز خواهد شد.
مخاطبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود پیرامون اجرای این طرح را در بخش نظرات همین خبر درج کنند تا از مسولان حوزه سربازی پیگیری شود.
جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، خبر داد افزایش مدت خدمت سربازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و امسال نیز کماکان دوره خدمت ۲۱ ماهه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی گفت: با توجه به استقبال جوانان در نیمه دوم سال ۱۳۹۳ و برنامه ریزی های انجام شده جهت استفاده بهینه از خدمت کارکنان وظیفه، فعلا بحث ضرورت افزایش مدت خدمت سربازی منتفی شد، در همین راستا با موافقت سردار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر سید حسن فیروزآبادی افزایش مدت خدمت دوره ضرورت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و در سال ۱۳۹۴ نیز کماکان مقررات سال ۱۳۹۳ یعنی به مدت ۲۱ ماه دوره ضرورت استمرار خواهد یافت.
وی همچنین اعلام کرد: در اجرای بند الف ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی، مدت خدمت دوره ضرورت ۲۴ ماه بوده و در صورتی که مشمولان مازاد و یا کم تر از تعداد مورد نیاز باشد ستاد کل می تواند آن را به کمتر یا بیشتر از مدت فوق تغییر دهد، لذا در سال ۱۳۹۳ با توجه به تعداد مشمولین اعزامی و نیاز نیروهای مسلح تصمیم گرفته شد برابر قانون از سال ۱۳۹۴ مدت خدمت دوره ضرورت ۲۴ ماه تعیین شود.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر این اساس مدت خدمت دوره سربازی ۲۱ ماه بوده و در مناطق عملیاتی و امنیتی ۳ ماه، مناطق محروم و بد آب و هوا ۲ ماه و نیز به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر خواهد شد.
وی افزود: مدت خدمت کارکنان وظیفه مامور به دستگاههای غیر نظامی به جز یگان های حفاظت و دژبان هم چنان برابر مقررات سال ۱۳۹۳ مدت ۲۴ ماه خواهد بود و افزایش مدت خدمت سربازی تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
[عکس: 1430039711_c5vm2n9uEAIhFGy.jpg]
ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از بررسی شرط گذراندن سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی در کمیسیون اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: در این راستا پیشنهادی مطرح کردم تا موضوع انجام خدمت سربازی به عنوان شرط لازم اخذ گواهینامه برداشته شود زیرا طبق قوانین بیمه‌ای خسارت بیمه‌ای شخص ثالث مشمول افراد بدون گواهینامه نمی‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه هزاران نفر به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت، سربازی، نمی‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند، تصریح کرد: در این حالت بسیاری افراد مشمول بیمه شخص ثالث و پرداخت خسارت آن نشده و نمی‌توانند از مزیت‌های بیمه‌ای استفاده کنند به همین علت این پیشنهاد مطرح شد.
وی تاکید کرد: عملاً موتورسواران و رانندگان وسایل نقلیه بدون انجام خدمت سربازی نمی‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند و این موضوع در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسیده و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
 
خداکنه رای بیاره و تصویب شه راحت شیم از این قانون عهد قاجاری
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7